HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

02 December 2011

Secebis Surat Dari Alam Kubur






Assalaamu'alaikum...

Buat temanku di DUNIA...
Apakah DIRImu baik-baik saja..

Tidakkah dikau tahu KEADAANku di sini..
CACING dan ULAT,
Telah menGERUMUNI TUBUHku..

Tidak hanya itu TEMANku..
PEDIHnya SIKSA KUBUR..
Betapa HEBATnya temanku..

Aku menyesal TEMANku,
Dulu, aku LARUT dalam DOSA dan keMAKSIATan,,

Dan HARI INI...
Oh ya RABBI.. AMPUNILAH daku,,

Akan tetapi...
Tiap kali aku Meminta ampun
Sebuah TONGKAT API meNGETUKku

Ya ALLAH...... !
PINTU TAUBAT telah terTUTUP..

Terkadang aku ingin SOLAT..DUA rakaat sahaja,,
Terkadang aku ingin PUASA..SATU hari sahaja,,

Lagi-lagi rasa PENYESALANku tiada terkira.........

TEMANku...
Sekian sahaja SURAT dariku,,
SURAT dari ALAM yang pasti,, insya Allah,,
Kau akan tahu keBERADAANnya..

TEMANku...
DOAkanlah TEMANmu ini,,
Hanya kami yang tahu betapa berERTInya,,
DOA itu...
Hanya DOA-DOAmu yang mampu mengHIBURkan daku,,

Dari TEMANmu,
di ALAM KUBUR...


wassalamualaikum....

(lari dulu pas baca surat ni... :P)

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap