HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

27 November 2011

Kari Pala Ikan Sedap Habaq Hang

OK...sejak menjadi ibu bapa tunggal nih..
Gua kena berdikari buat banyak benda....
Dari ke tukar lampu yang terbakaq,repair paip ayaq bocoq,pasang tong gas
Hinggalah ke memasak ala-ala Megan Fox
Megan Fox pandai masak kah??
Oh....Oh...Gua salah selebriti
Gua nak cakap pandai masak seperti Jamie Oliver
Walaupun gua taw omputeh punya masakan mana bley celen kita punya kari pala ikan

Aicehh...Kari pala ikan ...



Sedap tuhhhhh...
Lihatlah....naik nafsu siotttt....


OK...sekarang jugak gua siap maw beli barang-barang
Bendi,Tomato,Santan,Serbuk Kari,Halba Campoq
Gua tulis sesiap dalam buku diari harian

Sesapa yang tua bangka lalu merengek
"Rindu kat mak...Nak makan masakan mak...
Kilat malam ni..Takot la...Nak tidoq dengan mak"

Gua hentam dengan gitar kapok direct dekat tulang blakang...

Why??
Sebab gua jeles
Manja-manja cenggitu tak cool taw tak


OK bye...Nak pi pasar malam...
Pilih ikan mata paling bersinar kalah Aishwarya Rai

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap