HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

02 December 2011

Jimat Duit Dengan Baca Blog Orang



Oh yek....Seperti biasa aktiviti tatkala bosan adalah pergi menyibuk ke blog orang lalu membaca segala kisah kisah yang ditaip ...walopon tak dijemput...gua tetap pi jugak buat muka tak malu
Ahhh...gua pedulik apa...
Macam la ampa kena hidangkan air sirap ke gua...

Klik sini sikit...klik sana sikit...
Ohooiii....
Sronok bukan kepalang bila membaca kisah hidup masyarakat Melesia..
Macam-macam ada...
Ada yang bercerita bab wayang...
Jimat dah tuh....
tak payah gua habeskan gaji ciput gua untuk pergi tengok wayang kan??
Baca saja ulasan blog...pahtuh....klu orang cakap best...gua download lah..
Klu tak best pun gua donlot gak...saja nak bagi orang yang takdak internet jeles...
Nak berhibur paling murah...bukan gua kedekut..
Tapi tuh la...kita kena bijak...
Apa guna ada home theatre kat rumah tapi tak guna kan??
OK gua tipu...gua mana ada home theatre...
Gua cuma ada Sony Bravia jekk...
Kat mana tah tadik gua nak cita..
Hmphh....Alzheimer betoii...


Tadi gua ada baca kisah Rara Zikry
Secara jujurnya gua tak kenal dia siapa...
Tapi setelah baca blog orang2 lain...
Baru gua taw....dia sapa..
Tak kesahlah kan...Gua simpati
Gua dah terlambat baca kisah dia...
Ampa taw x kisah apakah??
Kisah seorang gadis berbasikal dgn rakan2nya.
beliau berpenyakit asthma..tetiba sesak nafas..
dan kurang oksigen...lantas koma ...dan
ermm...Al-Fatihah...malaikat maut menjemput tidak lama selepas itu....

Gua takbleyh bayangkan klu kawan gua yang kat sebelah ni yang baru ja paw ayaq milo gua...
Pahtuh buat senyum-senyum jahat bagi signal suruh gua bancuh lagi secawan...
Tetiba tersedak milo dan terus mati....
Ohhh...tragis tragis
Nahh minum la weh...minum slow-slow ok...
Nanti aku bancuh lagi satu....kita share..

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap