HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

24 December 2011

Korea lah gua esok....

Sekarang jam 3 lebey..
Apa gua buat di tengah2 malam ini...
Hek hEK...Esaimen la nek...
Berlungguk lungguk nih
Sukanya!! (nada sarkastik)

Tapi tapi...
Esok gua akan berseronok ke Penang bebeh...
Bersama2 dengan besfren gua...


Kami rancang nak p Seoul Garden kat Gurney
Pewittt...Kenduri kawen makan free dok banyak
Apa kehey nya nak p makan makanan korea kat penang?

Ok persetankan kata-kata manusia
First step
Cepat cepat print map dari google
2 -2 ekoq budak kedah...
dan nak men pasrah ja drive di penang tanpa sebarang talian hayat??
Oh...sungguh bermain dengan api

Tambahan pulak henpon Senah gua takbleh install GPS
Gua rasa terhina bila apek kedai tu cakap
"Ini henpon koman takleh install GPS maa"...U angkat ini smartphone la
Terhina beb...terhina
Gua ada ipad 2 menang peraduan punya....lu ada??(takmau kalah)


Gua duk berangan
Ehem...mana le taw kan...tetiba jumpak dengan Alexander kumpulan U-kiss ka kan...
Menari lagu Man Man Hani sambey berpeluk tubuh


Takpon geng2 artis korea Girls Generation berkaki panjang mai dok celup2 udang dalam bekas steambot...
Pastu menari Gee Gee Gee depan hidung gua...Waduhh berdarah hidung


Gua rasa gua redi untuk bersalaman dan memintak otograp ....
Mana dia buku otograp?? Mana dia??
Esok mesti bawak just in case...(jeng jeng)

Dah la
Cakap bebanyak ni gua rasa lapaq bulgogi
Anyeong!!

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap