HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

27 December 2011

Muka Seperti Pemandu Pelancong kan?kan?

Tetiba syok la plak bukak blog gua...
Lagu jiwang siott..tambah2 gua sekarang tengah berhati bunga cinta lestari
Sambey bajet biola di bawah tengkuk
Lantas mengambil penyangkut baju dan membuat aksi menggesek biola ala2 kumpulan Bond
Selak kain pelikat sikit...biar seksi
Wahh...aksi apakah!!
Ah sadap yu...


Ehem gua nak gito perkara benar nih...
Sengaja gua apply jadi sales manager untuk satu syarikat travel agency
Gua bila gua geram dgn ofis...tabiat gua adalah menghantar resume banyak2 ke merata syarikat
Gua tak peduli ada kaitan dengan sijil gua ka tak
Gua memang cenggini....
Orang cakap "mahasiswa yang tidak memilih pekerjaan"
Ha tu la gua ...ekekekeke

Kengkadang sales assistant kedai 1Malaysia pun gua apply....gigih dak??
Sila baca gigih.....dan bukan gegey


OK sat..nak telan ayaq liuq...
OK sambung cita balek

Gua yang suka sangat bukan apa...
Ini memang minat gua dari kecik

Klu dapat bejalan p mana2 time kecik2...let say genting highlands ke kan
awal2 pagi gua dah bangun siap mandi buh bedak sikat rambut segala
Tak payah nak payah2 tarik selimut,ketuk gong,picit hidung bagi gua bangun pagi macam selalu
Memang gua dah bermotivasi,mejik betul bangun pagi tak buat perangai
Dasar kaki suka berjalan


Hobi gua memang melancong...bila besaq sikit ni..duit xbrp ada...
so gua suka melencong ja

Macam tadi...gua p makan cendol...

Lagipula syarikat ini menawarkan kerja kurang stress yakni bawak pelancong pegi melancong...ha baca la kat bawah2 ni


Keistimewaan : Melancong secara percuma
Pakej Istimewa:Melancong bersama artis
(Fizo Omar,Fasha Sandha,Lisa Surihani bla2)



Tatkala mengangkat telepon...jam 2 ptg camtu

"Ehem..anda dipanggil untuk ke interview hari rabu ni OK??"

"Terima kasih...heeeee"

PAPPP aku letak telepon dengan hepi

hati berbunga2...tapi
gua mendapat tentangan keluarga
Lantas gua kecewa sekarang...


ARGHHHHHHHHHH......

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap