HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

18 December 2011

Taik Yang Hangat itu Tahi Ayam

Setiap orang perlukan motivasi untuk hidup
Ya...semangat kita kadang-kadang turun naik
Mula-mula kita rasa bersemangat
Lepas tuh jadik hangat-hangat taik ayam


Gua dulu pun macam tu
Kadang-kadang gua rasa syndrom down
Mujurlah gua tak patah semangat
Haisshh...Macam drama plak


Melalut sampai mana dah nih
Ha..sebenaqnya gua nak habaq gua ada cerita inspirasi
Setiap kali gua down...gua mesti tengok cita nih berulang2 kali


Jeng Jeng...
Cerita all time favorite...

1) Dragonzakura




Dan sekarang gua tengah angau tengok cita versi Korea plak

nama beliau adalah

God of Study




Gua sajes...sesapa yang takdak arah hidup tuh
Tengok cita nih....tak kira versi jepun atau korea..


Mana taw boleh berjaya macam gua sekarang ke kan???

Hahahaha....


OK dah...masa itu emas...bye


p/s:
Kepada yang cari pasal dgn gua...
Gua takmau cakap banyak
Jumpa nanti lagi 10 taun ...
Masa tu gua akan jadi bos lu...
Baru lu taw hidup ni pusing2 akan jumpak orang yang sama jugak
(SMIRK)

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap