HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

20 November 2011

Siri Penyiasatan Yang Berkesudahan




Menaip pun terasa longlai
Makan pun tak bermaya
Setiap kunyahan terasa slow yang amat
Menguap pun rasa tak berapa nikmat
Apa ke heynya gua hari nih??


Gua menyiasat sampai ke akar umbi...HARUSSS


15 minit kemudian


Gua tersedak...
Seolah-olah memberikan petanda buat gua
Bau oren tetiba keluar dari mulut gua tah pasepa tah


Adakah ini petunjuk bagi penyiasatan gua??
Adakah?? Adakah??
Fikiran berkecamuk...


20 minit kemudian

Gua berjalan-jalan di sekeliling...
Lalu ternampak sebijik oren lagik di atas meja...
Aneh...Ini bukan oren biasa

Kenapa mesti oren dan bukan epal
Adakah ini satu suratan atau kebetulan??
Sudah 2 kali oren muncul sebagai klu nih...


30 minit dan 4 saat kemudian

Oh ya...Gua sudah ingat
Gua lupa makan vitamin C hari nih
Ketagihan Vitamin Appeton!!!
Gua kena pulang segera....

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap