HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

18 November 2011

Kucing Ajaib

Wakakaka....

Pekebendanya start tulih dengan gelak dan hilai tawa nih??
Sungguh tak penah dibuat masyarakat norma


Takdak la...Gua cuma nak kata
Gua hepi..

Bila gua hepi gua ketawa...
Eh lupa....Gua bila sebut ketawa nih gua elejik
Gua lebey prefer perkataan gelak
Pasepa yang dok mengada suka perkataan gelak tak suka perkataan ketawa
Gua rasa tu hak gua...
OK berbalik kepada cerita asal
Ah sudah...pabenda tah gua nak cita tadi??
Tengok ...Gua sudah lupa...


ufhxijpwjxwxjwwocpocjwpcjwpocj


Sori kucing gua neik ataih keyboard tadi...
Tengok tuh...
Tah papa yang dia taip....
Kucing memang cenggini
Perangai tak penah nak insap
Maapkan gua selaku tuan kucing

Gua gagal mendidik beliau dengan berhemah


Tengok....Tengok...gua dah lupa lagi nak cita pasal apa
Haishhh...

Takpalah...
Yang penting gua gembira sekarang
Nanti gua ingat nanti kita sambung cerita la no...

Tidoq sat...satgi nak pi kelas plak...
Moga-moga mimpi jadi kaya

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap