HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

25 November 2011

Hey Pentiru...Kenapa muka macam tepung gomak??

OK.....
Apa khabar semua?
Sudah makan kah??
Gua makan besar tadik...
Lecturer gua blanja
Sronok sronok

Terus gua order makanan termahal
Melompat-lompat usus gua...
Esofagus pulak menjerit suka...
Maklumlah makanan free


Gua kesepian nih
Perlukah gua menaip "ON CINTA" dan hantar ke 32990?
Ishh nanti dia tolak lima posen plak setiap sms
Lagipula gua tak mintak kebenaran ibu bapa lagik nih...
Mana boley...


Oh yekk..sebelum gua lupa
(Ya gua taw gua memang pelupa orangnya)
Gua ada isu sensitip nih nak habaq..
Gua menyampah
Bukan lah bermaksud gua suka buang sampah...Tidak Tidakkkkk


Sungguh menyampah bermaksud rasa ternoda bila gaya penulisan gua ditiru
Cara gua menulis dalam blog jugak ditiru...
Ternodanya!!!
Eh sat....Ternoda??
Arghh apa perkataan sinonim bagi menyampah nih??
Nih yang nak minum sirap tetiba nih
Baru nak menaip tiba-tiba
Kosa kata tak banyak
Dahlah....gua nak menyirap dulu
Nak join jom

3 Org Berdangdut Sakan:

[PaaN1904] said...

aikk..?? ada jugak makhluk sedemikian rupa..??!! tembakk mereka!!

sindiketsulit said...

dalam dunia blogging nih tak mustahil kita terjumpa blog2 yg iras2 penulisan kita.

tapi selagi dia tak plagiat entry2 kita.. mahapkan je la..

yg original lebih baik dari yang klon!

Cekodok Pisang said...

[MiSs1904] - Heran sama itu makhluk.....takmo tembak...takdak lesen senjata api lagi

[wos]- dia juga plagiat...selepas gua publish 1 entry...dia pun publish...blog yg tak femes pun dia tiru...heshh...

Post a Comment

Semut Bercakap