HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

28 January 2012

Kesayangan,Kerinduan


Baru-baru ni gua ada dapat 3 ekor anak kucin yang kuat minum

Minum dalam konteks ayat di atas bukanlah melantak todi,
carslberg atau sepesen dengannya

Eh...macam ada salah eja ja perkataan carslberg tuh...
Biar lah..gua malas ubah...
Kalau gua diam tadi,tah2 orang tak prasan
Air najis macam tuh salah eja pun takpa
Ke ada orang sensitif gua sebut air najis...

Heee...semua anak kucin minum susu ibu kot...
Anak manusia ada semua minum susu ibu?? ada ke?? manusia memang!!

Gua dulu pun bayi susu formula...

Gua anggap lembu tu ibu susuan...
Jumpa lembu ja nak peluk

Sebab tu gua emo lebeh ni bila part susu ibu baik untuk kesihatan bayi

Telinga panas tetiba



Berbalik kepada isu anak kucin...

Ni hah...nak cakap

Kucin terbabit gebu dan gemuk belaka...
Alhamdulillah

Kelihatan seperti anak soleh semuanya



Sekor kaler itam putih,sekor lagi kaler oren,
sekor lagi kaler yang campur-campur
sampai gua pun tak reti nak describe.. Warna beliau... mengelirukan!!!


Perkenalkan cucu-cucu gua


1)Lembu



2)Rimau


3)Cincau



Ah yek...ni bukan gambar sebenar yek...

Gua cilok daripada tenet...

Tak lojik sungguh la kan branak sesama..tapi Rimau besar dulu
Sebab ya lah..nak tangkap gambar pastuh...

Nak transfer..nak resize..edit bagi cantek...upload......
Proses tuh memang buat gua banyak berpeluh...
Banyak step
sangat
Gua tak suka perpeluhan melampau...

So...cenggini la lebey kurang rupa cucu

Take it or leave it!



Akhir kata sebelum gua stop blogging dan layan lagu Beribu Sesalan

Berhati-hati ketika mandi di Pantai Sepat

Dan berhati-hati jugak mandi di tempat rekreasi air terjun,sungai lui bla-bla
Kerana bila manusia kencing,tikus tak mati
Bila tikus kencing,manusia banyak mati

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap