HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

18 January 2012

Gheyau dengan penuh perasaan

Hari ni paling sedih dalam dunia...
Makan pun tak sedap,tidoq pun xlena...
Siyes gua tak penah rasa sesedih ni


Orang mati...gua rasa biasa2 lagi...
Gua still bley accept and troskan idup mcm besa
Tanpa setitik pun ayaq mata jatuh...
Still bley kontrol macho


Tapi bila bab kucing hilang.....
Gua sentap...
Gua jadi sedih tahap ibu kehilangan anak di supermarket
Sebab kucinglah teman sakit,teman gembira,teman segala-galanya
Stress macam mana pun keja...bila balek nampak muka bliau...
Gua rasa hepi dapat usap2 kepala....
Dapat beli makanan time dapat gaji dan dia makan dengan lahapnya
Time gua type blog post ni pun...menitik-nitik ayaq mata gua...
Oh....gila sedih habaq hang....
Macam tak keruan


Lagi sedih bila baucer buku 1 Malaysia gua ditolak atas alasan tak tulih nama sebijik dalam IC
Mana la gua taw...takkan tak tulih bin binti tolak truih kottt...
Dekat belakang tu tak tulih apa-apa pon..
Saja gedik...


Dah la...nak sambung gheyau...
Jangan tegoq pasepa gua idong merah....


0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap