HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

08 June 2011

Udang Oh Udang

Maaf......
Gua kelihatan kebiruan hari ni
Bukan kerana gua ahli jawatankuasa Celcom
Bukan jugak disebabkan gua penyokong chelsea
Bukan jugak gua drp rumah sukan biru
Bukan bukan
Ini cuma efek nila pada rongga nasal gua
Tonsil ngan rongga nasal tuh dekat2 kah??
Sapa pandai tolong cakap


Gua suspek gua kena serangan bengkak beruk
Bengkak sebelah...tak simetri dah rupa paras
Bengkak beruk nih klu you all nak taw dalam bahasa sopannya beguk...
Amboi you alllll.........tercakap omputeh plak ...
Beguk Mat Yeh..
Suka hati gua jek pandai pandai ubah..


Mushkel.....
Gua kurang iodin kah???
Tak cukup kah udang yang gua makan sebelum ini
Atau udang membuat sabotaj tidak merembeskan iodin??
Perlu beli udang Hamimau ka??
Atau Udang Kara??


OK....mari berehat diam diam atas katil


Shh dok diam diam
tepuk tepuk
tepuk tepuk
Pejam mata
Dodoi sendiri


Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Zzzzzzzz

2 Org Berdangdut Sakan:

[PaaN1904] said...

cepat sembuh..~~ ^^

Cekodok Pisang said...

cepat hapdet blog kamu....haishhh

Post a Comment

Semut Bercakap