HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

10 June 2011

Milo Sehat Milo Kuat



Hari cuti
Haruslah bangun dengan semangat waja
Semangat jek waja....senaman tak jugakkk
Perut maken maju ke hadapan
Getus gua



Teori Milo diperbuat daripada cacing gua delete dalam memory gua
Tah sapa punya mangkok dok sebar cerita cenggitu
Gua kacau pekat pekat...
Kasi minum suam suam masuk perut
Tujuannya bagi mati kuman
Sesambel tuh gua amati tekstur milo milo tabur...
Kat mana lah elemen cacing tuh gamaknya
Ahh tensen sengsorang


Oh sekarang nih dok bz pasal penularan bakteria E.Coli
Sebot elok elok skeettt..
E. KOLAAAAIII
(bukak mulut luas2)
Sungguh memalukan kaum ibu klu silap sebot
Apatah lagi tersebot depan ibu mentua yang hi-tech


Sedap pulak bancuhan milo yang gua bancuh hari nih
Gua bancuh sekole lagik


Gua tambah susu pekat sesedap rasa
Gua kacau sebanyak 10 kali;
8 putaran mengikut jam
dan selebihnya lawan jam


Gua minum
Kali nih letak ais beberapa ketul
Ugh.....naik nafsu
Sebijik macam milo yang ada kat pembalut
Sejuk,pekat dan mengiurkan


Gluk Gluk...
gua minum sambel tengok Oprah versi ulangan
Sambel buat muka juara...
Opkos yang juara juara jek minum MILO neh


Terasa nak bancuh lagik
Ketagihaannnnnn!!!
Pehal dengan gua??

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap