HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

01 June 2011

Hantu Cekodok Tak Balik Rumah


Apa khabar adik kakak....
Gua ok gua ok
Gua rasa gembira
Takdak hari pon bagi gua hari yang sedih.....
Betul nih.....
Hidup bahagia dari dulu kini dan selamanya


Gua kat cyber cafe
Saja nak try duk cyber cafe cemana
1st time dalam hidup....sumpah tak tipu
Ramai siott main Dota
Gila tak best perasaan online kat cyber cafe
Rasa macam orang dok perati kat belakang jek....
Arghhhhhh....peraibesi dinodai
Tetambah lagik bila kompite kita dok dekat pintu toilet....
Paham dak prasaan dia???
Ternoda....
Macam melakukan ujian pap smear oleh doktor lelaki yang tidak dikenali
Lalu doktor tadi berkentut dan bau busuk 1 bilik
Lebey kurang la camni la mood dia
Ternoda I tell you ...ternoda



Ishh sorang sorang masuk toilet...
Masuk ja la...dok jenguk2 kompiter aku pasepa??
Hahaha...eh tak baik cakap cenggitu
Mana taw tetiba ada tertengok dan menjadi peminat fanatik blog aku ka??
Ahhh sudah
Gua dah la malas maw bagi hadiah


Pusing pusing makan kentaki
Pergi tesco makan donut
Pergi bubuh minyak melantak snickers
Apa nak jadi dengan perut gua sekarang
Padan la gemuk


Kenapa gua tak balik rumah??

Kenapa gua tak balik rumah??

Kenapa gua tak balik rumah??


Sebab rumah gua beesssssssstttttt


(iklan petronas budak gigi rongak tah mana beliau sekarang)

Takdak gambaq beliau la...

Takpa...kita boh gambar tan hong ming lagi howwwwttttt kot....

"Do you want to go for a date to a very romantic dinner?"

Hahaha

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap