HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

31 May 2011

Periuk Tekanan Pon Tak Seghope Ini


Tekanan melampaui periuk tekanan

Gua p jenguk steel staircase yang gua design kat sebuah bangunan...



Udah pon hamper siap...
Lebey koghang cenggini la ghopenye

Gua hamek angkup vernier....Cek depth plate...
Check tinggi riser....Step....

Pehhh.....semua lari
Tak macam yang gua design dalam plan

Pekebenda nih kontraktor....
Pandai nengok plan ke idok???
Riser tinggi kemain lagi....
Lubang antara step pon besor gajah
Dah bley masuk budak 5 taun
Memang sangat berbahaya.....

Klu lari sket sket gua tak kesah....
Mein suka ati kome jek kan ubah dimension???
Ubah size.....suka suki

Besi pon kecik kecik,nipis nipis....cam biskut kentang
Taw??? Tak penah makan sudah....
Nanti jahanam....engineer jugak yang masuk jail


OK .....takpa....ini ujian bagi gua


Senyum,Berjalan dengan Yakin...


I am excited by the presence of a new day

2 Org Berdangdut Sakan:

anak_hamja said...

haha.. kontarktor mmg mcm tuh.. salahkan la arkitek sebb pi a proof ape yg kontraktor buat,, hehehe...

Cekodok Pisang said...

arghhh....tensen tensen...
maw saja ak suh derg cabut buat balek dr asal....
haha

Post a Comment

Semut Bercakap