HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

20 May 2011

Wayang Tambah Yong Tau Fu Sepinggan

Gua pigi nengok Jek Separuh kat wayang....
Cita dia memang tidak menghampakan
P plak ngan sepupu gua...
Oh yek gua slalu tak cita pasai keluarga gua kan??
Klu nak taw beliau nih la yang bertanggungjawab memperkenalkan beskut sedap
yang mampu milik
Sumbangan terbesar beliau kepada kehidupan gua adalah memperkenalkan biskut jejari coklat Nini kaler merah dan keropok super ring
Memang besar pengaruh beliau
Sampai sekarang gua makan kot
Klu gua raja gua dah bagi gelaran Dato' pada beliau


Kami pi nengok versi 3d....kami taw kami tak cukup kaya
tapi tapi tapi....soal rasa lidah takbley bohong kot....
Berlaku adegan yang tak best....
Bliau mintak tukar spek ngan gua...
Bliau cakap spek bliau kelabu
Gua pasrah....atas semangat kesukanan yang tinggi gua tukar
Walopon gua rasa chemistry antara gua dan spek 3d yang gua pakai dah serasi



Selang 5 menet kemudian...bliau kata lagi
Spek beliau suka jadi kelabu
Gua pandang muka beliau....
Memang ada nampak titisan air terkondensasi
Gua buat analisis sikit kat spek yang diuar-uarkan kelabu


Muka bliau agak kecik...ditambah dengan rupa fizikal spek yang besar
Menjadikan spek bliau jatuh pada level di bawah yang sepatutnya
Ini ditambah lagi dengan kadar bukaan lubang hidungnya yang 2 kali ganda lebih besar
daripada lubang idung gua menyebabkan udara yang terhembus dengan kuat
akan terkena pada dinding dinding spek....menjadikan spek kelabu


Balikla kami dengan rasa best setelah makan yong tau fu...
ekceli gua tak makan pon menatang alah taufu yong nih....
Rasa sangat pelik....
tapi beliau makan dengan hebat

Besok kita ronggeng lagik ok??gua tak maw cita Nur Kasih
Jiwa gua jiwa cita antu,tembak2,lompat dan aksi kejar mengejar


Kesimpulan:Orang yang berlubang idung besar,berwajah kecik tak sesuai tengok wayang 3d....

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap