HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

19 May 2011

Misi Tak Mustahil Tapi Mustahak Jugak



Ehem Ehem...
Gua dalam mod berjaga
Bila gua berjaga sampai jam 3 4 pagi maknanya gua ada plan best
Gua rancang maw tangkap toyol
Ah tahyul tahyul...nak pecaya pon bley





Ekceli gua tengah crack kepala hutak gua
Gua rancang maw bukak consultant firm sindrik bila gua umo 32 taun
Angan-angan gua melangit kan??
Ke melangut??
Disebabkan gua maw bukak syarikat gua sindrik
Gua takmo la maw habeskan duit untuk bli software esteem yang original 2 3 bijik
RM80 000 tuh bek gua beli 2 bijik kancil kasi budak2 poli sewa
Bijak tak bijak gua....pesen kepala hutak pandai bisnes kan??
Gua dengar lu bisik gua kedekut....lu jaga ....






Baidewey....ini projek mega gua
Gua bz usahakan untuk crack usb dongle based hardlock bagi software esteem
Kan ke klu kita pakai software esteem ori dia ada sebijik cam pendrive cucuk kat usb port
Tak ada takbley pakai....
Klu berjaya gua rasa gua akan blanja diri sindrik dinner plate
Yeay untuk gua.....
Lu olang misti tiba2 jadi baik pelik punya dengan gua
Yang tak penah cakap pon tetiba cakap dengan gua
Ahh manusia....datang time nak kepentingan.
msg kat fb pon sebab nak contoh report li....itu normal
kah kah kah kah(gua gelak sindir ni)
rasa best bila dapat wat hal sindrik



OK lupakan hal itu sejenak
Ada awek cun dowh...malangnya gua tak bernapsu..sorila
Awat ....lu nak kenal???Hermmm......(pasan sindrik)
Tah apa pasai gua dapat gamba awek cun tadi.....tetiba ada kat laptop gua time gua surf
Gua syak ini sejenih malware...Lu tengok la...
Ada ka patot dia kata orang alock stuck muka cenggini???
Sungguh mencemar duli
OK mari tengok gambaq di bawah bersama-sama


Alor setar,Kuala Nerang muka cenggini
Kan??Sungguh tak relevan.....cuihh

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap