HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

27 May 2011

Tiada Makan Malam Untukmu


Aduhai....
Susu dibalas tuba
Inikah balasan yang diterima setelah dididik,dibelai dengan penuh kasih sayang
Rumah yang penuh kebahagiaan telah dicemar dengan titik titik noda

Sampainya hatimu
Setelah hati ini kau robek robek
Kau berlari dengan berbekalkan anak burung beserta sarang
Berlari pantas tanpa menoleh kebelakang sedikit pun

Tanpa rasa bersalah
Kau gigit, kau lempar,kau terbalikkan anak burung yang tidak bermaya
Lalu kau ratah sampai tak tinggal sisa sedikitpun
Apakah dosanya??

Sudah menjadi kebiasaan hidup sehari-hari
Perkembangan anak burung dari peringkat telur,menetas dan menjadi anak gua rekod
Gua lukis cantik cantik dalam drawing block agar dapat gua persembahkan depan kelas
Tentu sekali gua akan buat bentuk animasi
Seperti iklan susu dalam tv
Rujuk iklan dari susu lukisan beluncas menjadi rama-rama
Beliau mendapat tepukan gemuruh daripada rakan sekelas
Sudah lama mengimpikan dapat tepukan gemuruh camtu


Namun....
Harapan tinggal harapan
Anak burung yang sedikit lagi maw terbang sudah kembali mengadap Ilahi
Lukisan gua tak lengkap
Semuanya kau punya angkara


Kau Putih
Yes Kau
Pehal buat muka tak bersalah??
Pembunuh!!!!




Malam ni tiada makan malam untuk kau....

dan jugak kamu si pemberi maklumat lokasi anak burung



Kecik kecik dah pandai durhaka
Bersubahat yek??
Pastuh buat muka comel

"Miaowwww........."
Nak makan yek??
Sat sayang
(Keras keras kerak nasik)

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap