HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

22 May 2011

Saya Penderma Organ



Jeng Jeng.....

Haku dah daftar sebagai penderma organ

Kenapa??? Kenapa????
Kerana............



Ehem Ehem...dermawan sungguh kan??

Organ hapa yang bakal aku derma???

1.buah pinggang
2.pankreas
3.paru-paru
4.usus besar??yep usus besar (bukan bontot besar)
5. kornea
6.kulit
7. injap jantung
8. tulang


Kenapa haku tak derma hati??
Sebab hati aku tak cukup bersih
Takkan nak bagi kat orang kan...tak patot

Agak-agak tinggal apa jek dalam kain kapan nanti uhuhuhu...
Tak kisah...asalkan boleh tolong orang... :-)


Tadi,....aku dipaksa p tengok Movie Nur Kasih
dengan opis mate aku yang muka rocker tapi dalam hati ada tanam kobis
Haku taw...haku memang takbley ngam dengan cita cenggitu
Drama Nur Kasih pon tak penah tengok kot.....jakunnya gua
Haku layankan ajek...adoii gua dah agak akan mengantuk

Kena plak partner kat sebelah haku tah sapa2....
Penonton yang suka bagi komen
Macam nih...ermmm(bukan aku cakap taw)



"Ish....tak sangka itam melegam jugak Remy Ishak tuh kan?"

"Kot ya pon nak kutip layang2..tak reti2 pandang kiri kanan time lintas jalan?"

"Awat time dia nangis aku boleh makan popcorn ha??Eh sedap tak manis"

"Makcik tuh ahli sihir kah??"(scene ada orang tua misteri)

"Eh Eh...banyaknya darah period dia (scene Nor keguguran)"

banyak lagi la...

Kalian rasa dalam otak yang waras....patot feeling atau nak gelak??

p/s: 3 minggu lepas berat aku 51 kg....hari nih....40 kg..hebat tak program diet aku...hahaha yes yes yes kembali kering seperti dahulu

2 Org Berdangdut Sakan:

sindiketsulit said...

ayat terakhir untuk entry di atas sangat menarik perhatian.

3 minggu boleh hilang 11 kg?
huahhhh!!! jelesss!!!

Cekodok Pisang said...

oyeah...mau cuba???
makan quaker oat pagi2...pahtuh posa 1 ari...bukak posa minum milo n biskut hup seng

Post a Comment

Semut Bercakap