HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

23 May 2011

Jana Pendapatanku(Awat Skema sungguh Tajuk??)

Mulai hari nih gua tekad akan meningkatkan sumber pendapatan...


"Macam mana kak??? Macam mana????"(pelakon tambahan masuk berlakon)

Sat nak pikiaq
Nak bisnes takdak modal
Lagipon takdak idea nak buat apa....
Nak jual pisang goreng...balik opis pon dah dekat sama ngan bunyi burung antu berkokok

Burung antu berkokok???Ah ....Lantak pi
Nak buat bisnis online...takot kena tipu
Nak jual kucin....kucin takbley branak lagi....yg betina baru usia kanak2
masey ektip bermain dan bersuka ria......hasil lambat lagila...
Try tanam jagung...tapi hairan pasepa butiran jagung tuh jarang-jarang??
Adakah sebab time gua tanam jagung gua bukak mulut....??
Sabotaj cakap sabotaj....huh


Helaian majalah gua belek...
Begitu juga dengan akhbar...
Mana taw ada pertandingan bley gua masuk
Krit Krit Krit...gua potong cermat....
Simpan borang diam2 dalam sampul
jilat setem sikit cam drama melayu pastuh tampal
haram tak lekat...drama penipu..ok guna gam baru lekat
Lalalalalalala......hepi la hepi la
(Senyum sorang-sorang bayang dok menang cek besar)

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap