HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

26 May 2011

Kerana Ustaz Kazimku.....

Oh yek...kepada makcik2 yang takbleyh sign in blogger
Yang tetiba refresh ke login page
Jangan gentar jangan jangan...
Gua cakap jangan janganlah

Bawak bertendang dan hembus tarik nafas seperti biasa biasa saja
Dan jangan jugalah kamu bajet selebriti tiba2 tuduh orang hack account kamu
Kerana tuduh tanpa usul periksa itu tak baik
Tak baik membawa ke neraka


Cara-cara nak login balek....
Clearkan cache dan cookies....yep....itu saja
Klu dah tahap kritikal sangat.....clear semua cookies dan cache....
lalu restart lah ia yakni laptop atopon pc kamu
Nahh...sekarang kamu bisa menghapdet seperti biasa....
Jeng Jeng Mejik Jalanan David Blaine kan??


OK OK....gua kini di perkarangan auditorium RTM yek puan-puan


Di mana???

RTM dekat2 jalan nak p Kuala Kedah


Kenapa???

-Gua die hard fan Ustaz Kazim....


Kenapa lagi??

-Sebab dia best


Kenapa dia best???

-Tolong jangan banyak soal.....
gua nak konsentret dengar ceramah
sambel makan kacang rebus maybe japgi nak beli belon arnab


Macam mana bley online dan update blog??
-Internet sekarang on the go....
guna mobile phone pon bley update blog perrr....


Kenapa tak ajak aku sekali??
-Ahh....malas la ...kamu asek tengok Akademi Fanta Sia-Sia
Kita tak sebulu....setangkis...


Bagaimana??
-Ah....layan kamu sampai esok pon tak abeh abeh



OK

Bon Voyage....

p/s: Nampak aku kat dalam tv...sila lambai sambil hai hai....ok?
Yes...saya boleh nampak kamu

2 Org Berdangdut Sakan:

sindiketsulit said...

Suka Ustaz Kazim yer?
ehemm..
meh ikut saya balik kampung saya.

Cekodok Pisang said...

ehem....hari raya nih agak agak ustaz kazim balek beraya kat situ kah???ehem ehem..dlm keta awak
ada seat kosong???

Post a Comment

Semut Bercakap