HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

06 June 2011

I Can't Feel My Legs

Arghhh Arghhh....Adoiiii Makk...tak rasa hapa2

**Gua menjerit kuat untuk menambahkan kesadisan title blog**

Sudahla...berhenti berimaginasi....
Bajet Professor X konon.....
Yang sebenarnya gua nak cakap....

Gua dah tengok X-Men
Silalah jeles....

Xmo jeles sudaaaaaaaa la....

Pegi mein pasir jauh jauh



Ehem Gua selongkar kotak misteri pemberian tok gua
Tok gua dulu...haish...
gua taktaw sangat

Tapi menurut orang kampung..

Tok gua nih
Kira-kira cam Albert Einstein versi kampung kot...
Menjadi pusat rujukan dari luar dan dalam negeri...

Klu zaman skrg...orang bagi dato' kot

Tahh...gua main agak




Banyak buku-buku bertulisan jawi dia bagi pada gua

Antara kitab lama yang menarek hati gua
bernama "Senjata Sulit"
Dah berlobang2...bahasa jawi dia perghh



Antara ilmu-ilmu di dalam kitab ni
1)Ilmu makan kaca

2)Ilmu ghaib

3)Ilmu memuja ikan di laut

4)Ilmu pengasih

5)Makan api

6)Ilmu buta mata musuh


Instruction siapppp...
Step by step



PAPPPP!!!

Gua tutup buku cepat-cepat


Gua takotttt...


OK gua maw tido...



nada berbisik.....

Tok...who are you actually??



"Always remember: Mutant and proud"

2 Org Berdangdut Sakan:

[PaaN1904] said...

no more hiding..~

Cekodok Pisang said...

Listen to me very carefully, my friend, Killing will not bring you peace....
:P

Post a Comment

Semut Bercakap