HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

29 May 2011

Tidak Sehat ??Kesiaannnnnyeeeee



Kreoook......pintu dibukak
Masuk berpakaian agak kemas
Ingatkan client...gua senyum sehabes manis
Tapi tak dibalas.....gua kecik ati...tapi simpan dalam dalam


Dia duduk kat coffee table...
Tetiba nanges..dan cakap
"Saketnya branak...ampa mana taw"
"Huhuhuhuuuu.......depa tak buat apa yang patut"
"Doktor Jamil patotnya jadi laki "
"KahKahKah.....comelnya anak aku.."

Out of the blue....
(aku nak speaking sket...apa??tak paham english????oh my.....)

"Kau jangan amek ANAK AKU"

Sambel pandang tepat ke arah haku...



Haku menggeletar lutut toksah cakap
"Kau pembunuh anak aku!!"
"Aku nak bunuh kau balik!!"

Pastuh duduk balik cakap sengsorang..gelak sengsorang


Mati!!!!.....orang gila rupanya

Cemana bley terlepas masuk lam opis??
Hadoiiii.....seram siottttt.......


Cepat2 gua bangun....
Buat buat saket perot
Dok dalam jamban lelama


Status gua sekarang:::::Trauma::::::::

Gua rasa.....
Gua perlu nengok Kung Fu Panda 2 nih....
Dengan alasan maw blaja pertahankan diri

Wakah Wakah

2 Org Berdangdut Sakan:

sindiketsulit said...

abis tu ko keluar dia ada lg ke tak?
mana tau.. tetiba dia apdet blog ko.
sbb ko lupa nak tutup blogger.com, laju sgt lari gi toilet kan?
cemana?

Cekodok Pisang said...

kahkah...nak taw x wos
klu ada post pasal jamil dan anak-anak
gua kompem owang gila tuh yang tulung hapdet...
jgn p komen plak..wakaka

Post a Comment

Semut Bercakap