HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

01 March 2011

Life = Irreversible


Define LIFE


[Orang A]: Makan,Berak,Kentut..esok pon makan berak kentut jugak


[Orang B]: Dilahirkan semula menjadi orang,dulu-dulu gua jadi arnab


[Orang C:]Tempat cari duit, jadi jutawan ...duit itu best!!!


[Orang D] : Sakit jek...asyik-asyik ulang-alik jumpak doktor ...
kehidupan apa cenggini??baik mati jek


[Orang E] : Hidup ni syok weyh...hari ni saja gua dapat tekel 4 orang awek woooo.....esok nak p dating wiiiiiiii


[Orang F]:Hujung minggu ni nak p marathon movies,makan popkon,karok 40 lagu,mein Dota .... tengok sapa brani celen aku


[Orang G]: Aku setakat dua botol Carlsberg/Heineken takdak hal lah......
Yamseng !!!


[Orang H]: Diaorang singgah masjid la pulak...terpaksalah aku solat jugak...nanti orang tau aku tak sembahyang



[Orang I] :Kawan aku pakai tudung pegi kelas....aku kena pakai jugak... nanti nampak janggal


Kamulah orang-orang yang paling tinggi darjat-darjatnya
Semoga tergolong dalam golongan yang dimuliakan
Pilih ....dan bijaklah membuat pilihan


Kadang-kadang
Dunia terasa menyempit,
langit seperti hendak runtuh menimpa kepala,
rumput pun mentertawakan kita
Itu biasa bagi makhluk yang berdosa
Ubatnya hanya satu,
bersihkan jiwa dengan DOA

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap