HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

17 February 2011

Pekebenda yang aku dah wat neh??




Tadi aku cuba siapkan program yang bos suh wat


Company aku major dalam structure and hydro...


bos suh buat program


diulang

dia suh buat program kompite!!!


diulang

dia suh buat program kompite


DIULANG

DIA SUH CIVIL ENGINEER WAT PROGRAM KOMPITE.........
(dah2 le tuh....moh masuk makan...)


Bukan calang2 punya program...

untuk tidal gate operation di kawasan sawah padi tepi laut

Hasil publish kat IEM kowt

Berpeluh kaki pikiaq
Coding....coding

Carta alir
Psedo code
Pati ikan kod

Kod subjek matapelajaran RC
(pekebenda aku merepek)


Tenkiu bos....
saya memang suka benda challenging

Sayang bos....
Selamat tahun arnab
(buang limau ke Sungai Kedah yang ditulih nombor telefon, harap2 bos dapat)


Eh....haaa
Kamu nak blaja buat virus-best-yang-dapat-rosakkan-harddrive-orang-yang-kamu-benci kah??
***jahatnya syaiton dok cucuk***

Jangan benci dia....
maafkanlah dia ...
walau apa ....
diam saja.....
(N.F. Isaac)

**syaiton dok cucuk lagi sambung ayat mari...***
Saya telah cuba di kompite skola....and it works like hell...
Kompite kena servis...dan xdak kelas!!! yeayyyy!!!


Komen "1 Malaysia" jika maw.....cukup 30 baru aku publish


**All information provided for informational and educational purposes only,author will not be responsible for anything happen**

0 Org Berdangdut Sakan:

Post a Comment

Semut Bercakap