HOME profile

Yoona

Wo shi cekodok....wo hen hao....ni ne???

14 February 2011

Mencari Calon Isteri Yang Solehah


Ehem-ehem...
Ini gambar saya sewaktu kanak-kanak

Bayangkan betapa kacaknya saya sekarang

Tapi sayangnya saya masih bujang
Tak maw lah berkapel2...
Bersayang-sayang sebelum sah
Tuhan marah,hidup tak berkat
Lantas dapat pointer rendah.... malu lah!!!


Prinsip hidup saya "Bercinta lepas kahwin...ada UMPHHHH!!"



Maka, umur saya sekarang telah menjangkau 8 bulan...
Saya rasa tiba lah masanya menamatkan masa bujang
Sesiapa yang berminat untuk menjadi calon sila hantarkan resume


Ciri-ciri isteri pilihan:


1.Islam


2.Pandai menangkap cicak/tikus/hidupan liar


3.Bersifat amanah;yakni tidak mencuri lauk


4.Berkata benar ; (bila lapar baru bising)


5.Bijak membuat keputusan ; (tidak berak merata-rata)


6.Masih muda remaja


7.Mampu melahirkan anak-anak kita yang comel dan bijak


8.Keturunan yang baik :saya persian ...kamu??


*Pandai masak nasik dan ikan rebus merupakan satu bonus*


Mari membina masjid bersama-sama.....



Yang benar,



'
(Tengku Arnab Syah)


2 Org Berdangdut Sakan:

anak_hamja said...

hahaha... nanti aku usha calon yg sesuai...

Cekodok Pisang said...

hahaha....aku dah dapat dah....dara sunti yang solehah..skunk dok menyusu lagi..hujung bulan neh baru nak g culik daripada mak dia...haha

Post a Comment

Semut Bercakap